Holland Bakery


Bambang yang sedang asik nonton bola, tiba-tiba Hindun istrinya datang sambil marah-marah: 

Hindun : "Bang, lampu teras putus, tolong gantiin sama yang baru dong!"
Bambang : "Masang lampu?!!!, emangnya lu kire gue PLN apah...!!!"

Hindun : "Ya udeh kalo kaga mau, benerin aje keran kamar mandi yaa, itu tuh aernya ampe luber-luber"

Bambang : "Benerin keran?!!!, lu kire gue PAM pula ...!!!"

Hindun : "Ya udeh, kalo lu pegi beli rokok ke warung aje gue nitip minyak "

Bambang : "Lu kagak bisa liat orang lagi enak nonton kali ye, lu kire gue PERTAMINEEE ...!!!"

Karena merasa digangguin terus oleh istrinya, Bambang ngeloyor ke rumah tetangga, balik-balik jam 2. Sesampainya di rumah Bambang kaget lantaran terasnya udah terang. Terus Bambang ke kamar mandi, air juga udah kaga luber-luber, ke dapur jerigen minyak juga udah full tenk.

Paginya Bambang nanya sama Hindun

Bambang : "Lu minta tulung ame siape ...?"
Hindun : "Gini bang, abis abang minggat, gue nangis di teras. Terus ade cowok ganteng lewat nanyain gue.Gue cerite ape adenye, juga soal abang nyang sewot. Terus die nawarin buat ngebantuin, tapi ada syaratnye. "

Bamban : "Ape syaratnye ...?".

Hindun : "Syaratnye bisa pilih, gue bikinin die roti atawa tidur ame die" 

Bambang : "Terus yg pasti elu bikinin die roti kan ...?"

Hindun : "bikinin roti?!!! .. Lu pikir gue HOLLAND BAKERY apee...?!!! "

No comments